čtvrtek 12. ledna 2012

Amatér samouk

Tak jsem dneska chtěla vložit na blog video, které natočil manžel.
Chtěla jsem vám ukázat , jak ukecanýho psa, pardon fenu, máme.
Manžel nahrál video z mobilu do PC, ale nešlo nám vložit na blog.
A tak jsem si tu sedla a řekla si, že to by v tom byl čert, abych to nedokázala.
No dokázala, ale byla jsem natolik "šikovná", že jsem si svou vlastní blbostí blog zablokovala.
Takže po dobu dočasnou, v což doufám, než se problém vyřeší, budu fungovat tady.
Jak to bude dál nevím.
No a abych vás neochudila o ukecanou fenu, tak doufám, že je ke shlédnutí tady.

1 komentář:

  1. moc se mi líbí design blogu. Věřím, že technické problémy budou brzo překonány.
    Video nemá chybu, musím říct, že něco takového jsem ještě neviděla. Nepochybuju, že rozumí každému slovu :)))

    OdpovědětVymazat